Dualtron Spider Max – pojazd dla pasjonatów
- 18 Paź, 2024
BIURO OBSŁUGI KLIENTA
+48 12 612 67 71
BIURO OBSŁUGI KLIENTA
+48 12 612 67 71
Dualtron Spider Max to nie tylko szybki i wydajny pojazd, ale także platforma do indywidualizacji. Dzięki aplikacji Minimotors możesz dostosować ustawienia hulajnogi do swoich preferencji. Odblokuj pełną moc, zmień tryby jazdy i wiele więcej. Twój Spider Max, Twoje zasady!
Dualtron Spider Max jest pojazdem elektrycznym o mocy aż 2x1200W nominalnie, osiąga do 80 km/h oraz ma zasięg na poziomie do 100 km w trybie ECO – jest to zasługa akumulatora 60V 30Ah LG. Przy wadze 31,5 kg takie parametry robią wrażenie! Domyślnie pojazd jest zablokowany do 20 km/h poprzez aplikację. Aby ściągnąć kaganiec wystarczy zainstalować aplikację Minimotors, zarejestrować się, w ustawieniach wpisać numer seryjny pojazdu i wysłać zgłoszenie o ściągnięcie blokady. I gotowe! Wówczas zamiast 20 km/h bez problemu osiągniemy wartości wynoszące 70 lub nawet do 80 km/h. Ściągnięcie blokady nie wpływa na utratę gwarancji. Jednak, ze względu na swoją wagę wynoszącą ponad 30 kg, Spider Max jest pojazdem elektrycznym, a więc poruszać się nim możemy wyłącznie po terenie prywatnym.
Jazda z prędkościami wynoszącymi 50-60 km/h jest bardzo satysfakcjonująca. W przypadku Dualtrona Spider Max można uczciwie powiedzieć, że nie czuć tej prędkości na prostych drogach. Czuć jedynie ogromne przyspieszenia podczas ruszania spod świateł lub podczas dodawania gazu w trybie Sport na wyjściu z zakrętu. Szeroki i długi podest umożliwia swobodne umiejscowienie stóp i dobranie dogodnej dla siebie pozycji. Jedna noga obok drugiej na prostej drodze? Nie ma problemu. W trakcie jazdy po mieście mimo wszystko rekomendujemy, aby jedna stopa była bliżej kolumny kierownicy, a druga na podnóżku, aby w razie sytuacji kryzysowej móc szybko zareagować i zaprzeć się jedną nogą, co zapobiegnie przeleceniu przez kierownicę do przodu. Ot, taka ciekawostka.
Dzięki akumulatorowi 60V 30Ah na ogniwach LG oferowany przez Spidera Max zasięg jest ponadprzeciętny. To aż niemożliwe, że w tak małych wymiarach urządzenia zastosowano tak ogromny pakiet ogniw. Realny zasięg przy ostrej jeździe wynosi około 65-70 km w zależności od wagi użytkownika i średnich prędkości. Deklarowane 100 km da się pokonać w trybie ECO z prędkością do 20 km/h. Ale czy ktoś kupuje Dualtrona dla jazdy w trybie ECO? Raczej wątpię. Duży pakiet ogniw jest po to, aby przy ekstremalnej jeździe zaoferować użytkownikowi minimum 60 km zasięgu. Prawdopodobnie żaden pojazd elektryczny o takich gabarytach i specyfikacji nie ma aż tak doskonałego wyniku. Trzeba oddać szacunek dla Dualtrona za takie posunięcie!
Wyposażony w 10-calowe koła z dętkowymi oponami 10x2,5 świetnie trzyma się podłoża dzięki odpowiedniej szerokości. Jest to niezwykle ważne, gdy chcemy poruszać się z dużymi prędkościami i mieć zapewnioną odpowiednią trakcję, również w zakrętach i podczas ekstremalnego przyspieszania. Solidne koła również świetnie tłumią mikro drgania – jest to zasługa grubości opony. Niezwykle komfortowe podróżowanie na sprzęcie stworzonym do wyścigów. Da się!
Dualtron Spider Max posiada hamulce hydrauliczne Zoom z przodu i z tyłu, z tarcza w rozmiarze 140 mm. Doskonale sprawdzają się podczas nagłych hamowań oraz w miejskim zgiełku. Nie zaskoczy nas żaden pieszy. Doskonałe czucie klamek hamulcowych, bez problemu jednym placem wyhamujemy z prędkości maksymalnej do 0 w błyskawicznym tempie.
Wyznacznikiem wersji Max jest potężna lampka przednia o mocy aż 30W oraz sygnał dźwiękowy elektroniczny. Wreszcie mamy do dyspozycji pojazd od Dualtrona, który w nocy spisuje się równie doskonale co za dnia. Tak mocna lampka umożliwia poruszanie się nawet z dużymi prędkościami po zmroku. Oświetla nie tylko zakręty, lecz również mocno świeci na przedzie. Sygnał dźwiękowy elektroniczny – wreszcie słychać ostrzeżenia, gdy zaskoczy nas sytuacja losowa. Głośny, ale nie jakoś przesadnie.
Wyświetlacz EY4 jest niezwykle nowoczesnym rozwiązaniem. Wcześniejsze, niezwykle proste wyświetlacze, choćby stary EY3 był co prawda pancerny, doskonale widoczny, ale był również stosunkowo nudny. Teraz ilość informacji, sposób ich przedstawienia oraz design zaskakuje pozytywnie podczas codziennego poruszania się pojazdem. Mamy wgląd do bardzo dużej bazy danych o hulajnodze. A do tego wszystkiego od niedawna Dualtrony mają dostęp do aplikacji Minimotors. Dzięki niej możemy zmieniać ustawienia LED dookoła decku, na kolumnie kierownicy, a także sposób działania hulajnogi. Powolny start? Nie ma problemu, jeden klik i załatwione. Do tego monitorowanie parametrów hulajnogi, stopnie prędkości, różne tryby jazdy. Dla miłośników nowoczesnych technologii i osób lubiących bawić się elektroniką to nie lada gratka!
Za bezpieczeństwo pasywne odpowiadają takie detale jak: kierunkowskazy, mocne oświetlenie boczne, przednie i tylne, sygnał dźwiękowy oraz hamulce hydrauliczne. Kierunkowskazy, jak i lampy przednie i tylne uruchamiane są z przełącznika umieszczonego na lewej stronie kierownicy. Oświetlenie LEDowe dookoła hulajnogi włączamy za pomocą przycisku na łączeniu decku z kolumną kierownicy. Wszystko niezwykle intuicyjne, ergonomiczne, doskonałe. Mocno zabudowany błotnik z tyłu uniemożliwia przedostawanie się nieczystości na plecy użytkownika. Dzięki niemu bez problemu możemy poruszać się w różnych warunkach bez obawy o zabrudzenie. Mając na względzie obecną pogodę w Polsce, zabieg ten był strzałem w 10. Dobrze, że producent postanowił umożliwić jazdę takimi pojazdami nie tylko w Hiszpani lub Portugalii, gdzie temperatury są bardzo wysokie, ale również w państwach, gdzie pogoda przez większość roku nie napawa optymizmem. Dzięki Dualtron! Świetna robota.
Spider Max od Dualtrona jest kompaktowym sprzętem. To nie oksymoron, że Dualtron jest ergonomiczny. System składania kolumny kierownicy oparty na podwójnym zacisku w przeciągu kilku sekund zmienia pojazd w mini walizkę. A do tego jeszcze składane rączki kierownicy. Dodatkowe dwa zaciski umożliwiają złożenie ich w błyskawicznym tempie. 10 sekund i z pojazdu wyścigowego robimy podręczną walizkę o wadze 31,5 kg. To nie tak dużo biorąc pod uwagę fakt co ten sprzęt oferuje. A oferuje, jak widzimy bardzo dużo. Nie tylko z zakresu bezpieczeństwa użytkownika, ale również zapewnia ekstremalne wrażenia z jazdy. Ogromny zasięg, potężna bateria – to musi ważyć! Reasumując, Dualtron Spider Max to doskonały pojazd elektryczny dla osób chcących poczuć ekstremalne przyspieszenia i mieć zapas baterii na powrót do domu w różnych sytuacjach. Uzupełniona wersja MAX w porównaniu do poprzednika posiada dodatkowo mocne oświetlenie przednie, sygnał dźwiękowy elektroniczny, świetne hamulce hydrauliczne oraz szeroki i długi podest do wygodnej jazdy. Wyciągamy z pudełka i Spiderowi Maxowi już nic więcej nie potrzeba. Nie ma potrzeby zakupu dodatkowych akcesoriów, wszystko, co najważniejsze jest w zestawie.
Zacznij wpisywać tekst, aby zobaczyć produkty, których szukasz.