Hulajnoga elektryczna Motus Pro 8.5 500W 40km/h
Hulajnoga elektryczna Motus Pro 8.5 500W 40km/h
Hulajnoga elektryczna Motus Pro 8.5 500W 40km/h
Hulajnoga elektryczna Motus Pro 8.5 500W 40km/h
Hulajnoga elektryczna Motus Pro 8.5 500W 40km/h
Hulajnoga elektryczna Motus Pro 8.5 500W 40km/h
Hulajnoga elektryczna Motus Pro 8.5 500W 40km/h
  • Obecnie brak na stanie
Hulajnoga elektryczna Motus Pro 8.5 500W 40km/h
Hulajnoga elektryczna Motus Pro 8.5 500W 40km/h
Hulajnoga elektryczna Motus Pro 8.5 500W 40km/h
Hulajnoga elektryczna Motus Pro 8.5 500W 40km/h
Hulajnoga elektryczna Motus Pro 8.5 500W 40km/h
Hulajnoga elektryczna Motus Pro 8.5 500W 40km/h
Hulajnoga elektryczna Motus Pro 8.5 500W 40km/h

Hulajnoga elektryczna Motus Pro 8.5 500W 40km/h

3 499,00 zł
Przegląd zerowy
Uszczelnienie

Obecnie brak na stanie
Opis

MOTUS PRO 8.5:
MIEJSKA, SPRYTNA,
CROSS & COOL

Jeśli jeździłeś już trochę na elektrycznych hulajnogach, wiesz dobrze, jak bardzo różnią się między sobą. Otóż nowy crossover Motus Pro 8.5 różni się od nich wszystkich naraz.

CROSSOVER, CROSSSCOOTER, CROSSNOGA — PO PROSTU PRO W KAŻDEJ SYTUACJI

Dlaczego crossover? Bo zachwyca na mieście, na co dzień, za miastem i za każdym razem. Jest wszechstronna i wszechstronnie wspaniała. Pro to propozycja dla profesjonalistów i tych, którzy planują kiedyś nimi być. Kto hula od lat, doceni tu dziesiątki szczegółów. Kto zaczyna i szuka po prostu genialnej hulajnogi temu już zazdrościmy — bo wystartuje z naprawdę wysokiego poziomu.

KIEROWNICA Z DŁUUUGĄ REGULACJĄ

Rewolucja w regulacji! Dzięki imponującemu zakresowi regulacji kierownicy nawet wysokie osoby mogą teraz stać na hulajnodze prosto i jechać tak, jak trzeba i należy: wygodnie, swobodnie, bez garbienia się i z uśmiechem. Kierownicę w nowej Pro możesz wyciągnąć aż o 30 cm. To jest dopiero WYSOKA jakość.

ŚWIATŁA MOCNE I DUŻO!

Ty masz widzieć innych, inni Ciebie. W każdą pogodę, przy każdej prędkości, na każdej trasie — takie zadanie dostali projektanci oświetlenia nowego Motusa. Wykonali je dosłownie olśniewająco: linia LED z przodu błyszczy niczym miecz świetlny i już z daleka ostrzega oraz informuje pozostałych uczestników ruchu. Dwa źródła światła z przodu zmieniają noc w dzień, a jazdę w przyjemność, zaś dwa światła tylne pulsujące przy hamowaniu chronią Cię zawsze, gdy zwalniasz, skręcasz albo zatrzymujesz się, bo nagle zauważyłeś jeża (a jeża, wiadomo, przepuścić trzeba ). Nawet podwozie jest podświetlone!

ZAWIESZENIE DAJĄCE ZAUFANIE

Z przodu sprężyny, z tyłu sprężyny, pośrodku Ty. Idealny plan na wygodną podróż do pracy, sklepu lub na spotkanie ze znajomymi. Nowy Motus Pro 8.5 ma pełną amortyzację obu kół i zawieszenie przygotowane na polskie drogi, chodniki i wszystko, co pomiędzy nimi. Podwójne zawieszenie to również bezpieczeństwo — amortyzowane koło skuteczniej trzyma się nawierzchni zamiast skakać na wybojach. Rozsądek i wygoda w jednym — rzadka okazja!

SILNIK TEŻ MOCNY I DUŻO

Pięćset watów pod stopą to dokładnie tyle, ile trzeba, by jeszcze nikt Ci nie mówił „oszalałeś?!”. Bardzo dokładnie. Całą tę energię masz pod stopami, w pojemnych bateriach aż 18,2 Ah, a całą moc — pod ręką. Pędzisz, ale bezpiecznie. Jak pocisk, ale kierowany. To jest właśnie moc w wersji Pro

KOŁA I HAMULCE NA KAŻDĄ DROGĘ

Między Tobą a drogą znajdują się dwie pompowane, dętkowe opony 8.5”. To dosłownie fundament stabilnej jazdy. Asfalt, kostka, podmiejska ścieżka? Masz crossovera, masz spokój! Elastyczne wsparcie opon uzupełniają bezlitosne hamulce: z przodu tarczowy, z tyłu bębnowy. Kiedy więc jedziesz, to wygodnie i pewnie, a kiedy stajesz — to od razu!

STEROWANIE JAK W GRZE

- Gripy o kształcie, który nie męczy przy długiej jeździe i pozwala na mocny chwyt nawet w rękawiczkach. Materiał, który wybraliśmy po wielu testach: przyjemny w dotyku, ale praktyczny i przyczepny przy każdej pogodzie.

- Rączki, które możesz łatwo złożyć, ale dzięki sprytnej konstrukcji nie złożą się w trakcie jazdy.

BEZPIECZEŃSTWO NA ÓSEMKĘ Z PLUSEM

Stoisz na powłoce antypoślizgowej, która trzyma Cię mocno i pomaga w każdym manewrze. Różne buty, różna pogoda — sprawdziliśmy wszystko. Przed sobą masz czytelny kolorowy wyświetlacz, który podaje wszystkie ważne informacje. Do tego masz jeszcze dzwonek w zestawie. Być słyszalnym to być bezpiecznym. Dzwoń!

RODZINA MOTUS PRO: BYWALCY, PODRÓŻNICY I SPORTOWCY

Motus 8.5 Pro należy do nowej linii hulajnóg Pro: dopracowanych, doskonałych i dopasowanych do najwyższych oczekiwań (czyli Twoich). Modele 8.5 i 10 to miejskie crossovery, 10 Sport jest niemal terenówką a 11 to demon prędkości (w ryzach wszechmocnych hamulców).

Różnią się charakterem, ale nie jakością — ta jest zawsze najwyższa.

Dla kogo jest Pro 8.5?

• dla Ciebie
• dla Twoich znajomych
• dla ludzi, których nie znasz,
ale chciałbyś, by mieli świetną hulajnogę

Czasy emocjonujących hulajnóg dopiero się zaczynają — właśnie wraz z takimi modelami, jak PRO 8.5.

WSZECHŚWIAT SIĘ ROZSZERZA, MIASTA SĄ CORAZ WIĘKSZE. POTRZEBUJESZ LEPSZEJ HULAJNOGI

Specyfikacja techniczna

Moc silnika500 W
Pojemność baterii18.2 Ah
Napięcie baterii36 V
Koła8.5 Cal
Maksymalny zasięg50 Km
Maksymalna prędkość40 Km/h
AmortyzacjaSprężynowa
Rodzaj hamulcaTarczowy + Bębnowy
Maksymalne obciążenie120 Kg
Waga18 Kg
Typ silnikaBezszczotkowy
OponyDętkowe
Materiał ramyKute aluminium
Funkcje wyświetlaczarealny dystans, obrotomierz, ODO, TRIP, stan baterii, napięcie baterii, biegi
WyświetlaczLCD
Specyfikacja techniczna
Moc silnika500 W
Pojemność baterii18.2 Ah
Napięcie baterii36 V
Koła8.5 Cal
Maksymalny zasięg50 Km
Maksymalna prędkość40 Km/h
AmortyzacjaSprężynowa
Rodzaj hamulcaTarczowy + Bębnowy
Maksymalne obciążenie120 Kg
Waga18 Kg
Typ silnikaBezszczotkowy
OponyDętkowe
Materiał ramyKute aluminium
Funkcje wyświetlaczarealny dystans, obrotomierz, ODO, TRIP, stan baterii, napięcie baterii, biegi
WyświetlaczLCD
Recenzje(1)

Recenzje

Ocena przedmiotu
5 średnia na podstawie 1 ocena.

Paweł G. 2022-04-07

Motus 8.5 Pro to świetny wybór. Pozwolę sobie na trochę rozbudowaną recenzję. „Pro” czuć w każdym elemencie tego pojazdu. Bardzo solidnie wykonana, dość duża i masywnie wyglądająca. Czuć tę masę ponad 19 kg, co jest w 75% zaletą a w 25% wadą – a tylko dlatego wadą, że ponad 18 kg się czuje wnosząc ją na 3 piętro. Jednakże masa wybitnie poprawia właściwości jezdne. To nie delikatny, trzęsący się sprzęcik. Hulajnoga po rozpakowaniu z pudełka wymaga poustawiania pod siebie klamek hamulcowych, (warto wyregulować też skok dźwigni) i manetki gazu – to zaleta, bo od razu na starcie robimy to raz na dobre. Do hulajnogi dołączony jest całkiem pokaźny zestaw narzędzi serwisowych. Po złożeniu i ustawieniu, hulajnoga, w moim przypadku, od razu gotowa do jazdy (napięcie akumulatora 38,8 V). Jazda to największe zaskoczenie – mega komfortowa, na podeście jest tak dużo miejsca, że osoba w butach 42 może tańczyć. Podest jest naprawdę szeroki i długi – to nie deseczka na 1,5 buta… Pompowane koła (po odpowiednim napompowaniu – 2,9 bara) + pełna amortyzacja robią swoje. Nierówności wybiera przepięknie – w porównaniu do lekkich hulajnóg na pełnych kołach i z „udawaną” amortyzacją to jak przesiadka z wozu drabiniastego na bryczkę na pompowanych kołach i resorach. Jeździłem już wieloma hulajnogami, ale Motus 8.5 Pro wyróżnia się na ich tle wszystkim. Nie przesadzę, mówiąc jako motocyklista, że to jak przesiadka z WSK 175/Jawy 250 na np. Hondę CX 500.  Silnik – czuć te 500W (a w piku na 3 biegu ponoć 700W – czuć! ). 1 bieg: 19-21 km/h, 2 bieg: 29-31 km/h, 3 bieg: 38-40 km/h. Nawet na 1 biegu przyśpieszenie jest dość odczuwalne i pojazd bardzo szybko dobija do 19-20 km/h. Drugi bieg wymaga już trzymania się kierownicy. Przyśpieszenie, szczególnie w zakresie prędkości 10-25 km/h jest już mocno wyczuwalne. 3 bieg to już szaleństwo – hulajnoga rwie jak dzika, na śliskiej nawierzchni radzę uważać z odkręcaniem, bo potrafi „spalić gumę” i pójść lekko bokiem . Na 3 biegu spokojnie dobija do 39-40 km/h i jest odcinka (to akurat zaleta – 40 km/h na hulajnodze wymaga pełnego stroju jak na motocykl). Silnik i jego moc to wielka zaleta. Na 3 biegu spokojnie zawstydzasz chińskie skutery 50 ccm sprintem spod świateł :-D. 2 bieg pozwala na bardzo sprawne i szybkie wyprzedzanie rowerzystów i większości innych hulajnóg. Po mieście polecam 1 bieg – do 20 km/h. Regulacja prędkości (sterowanie mocą). Kolejna wielka zaleta – regulacja jest tak płynnie dobrana, że przyśpieszenie w funkcji stopnia odkręcenia „gazu” jest liniowe – ile „odkręcisz” tak przyśpieszysz. To nie tanie hulajnogi, gdzie regulacja mocy jest po prostu skokowa i nieprzyjemna. Tutaj regulujesz moc dostarczaną do silnika z precyzją chirurga naczyniowego – na 1 biegu hulajnoga potrafi toczyć się 2-3 km/h i nic nie szarpie nawet jak musisz nagle podjechać pod wzniesienie – dalej 2-3 km/h! Właściwości jezdne ze względu na wymiary i masę są rewelacyjne. Do tego bardzo precyzyjne sterowanie mocą i można startować w konkursie na najwolniejszą jazdę precyzyjną. Można wyczyniać nią piruety, promień skrętu nie przekracza 2 m. Bardzo stabilny sprzęt, zwłaszcza podczas bardzo wolnej jazdy – nie sposób wytrącić jej z równowagi. Teraz najważniejsze – akumulator. Tak, tutaj mamy do czynienia z akumulatorem przez duże A. Pakiet ma bardzo dużą pojemność jak na ten przedział cenowo/gabarytowy/mocowy hulajnóg - 18,2 Ah. Zapewne to konfiguracja 10s7-10p, co sprawia, że akumulator ma bardzo dobre warunki pracy - nawet przy 3 biegu i maksymalnym przyśpieszaniu, pobór prądu z jednej gałęzi szeregowej nie przekracza wartości 1-1,5 C) Od razu uprzedzam – nie testowałem maksymalnego zasięgu hulajnogi, bo to zarzynanie akumulatora i proszenie się o szybką wymianę. Max poziom akumulatora, do którego schodzę sporadycznie, to 34 V. (Ładowanie do 40-41,4 V, nigdy do odcinki). I teraz największe zaskoczenie – przez 3 dni przejechałem po Legnicy 102 km. Tryb jazdy: 70% czasu jazdy 1 bieg, 25% 2 bieg, 5% 3 bieg (naprawdę użycie 3 biegu jest sporadyczne). Wyniki mojego testu: 24 km (napięcie początkowe 41,2V, końcowe 36,2V). 29,5 km (napięcie początkowe 41,4V, końcowe 36,0V), 15 km (tylko 2 bieg, 25-30 km/h non stop, napięcie początkowe 41,2V, końcowe 37,0V). Pozostałe dopełnienie do 102 km to jazda po 5-10 km tylko na 1 biegu (napięcie początkowe 40,1V, końcowe 38,9V). Podsumowując – pojemność akumulatora świetnie dobrana. Bez wpływu na trwałość pakietu można spokojnie zrobić do 30 km na 1 i 2 biegu (u mnie po 30 km ubyły 2 kreski z baterii, a najniższe napięcie końcowe pakietu to 36.0V!). Na miasto typu Legnica zasięg 30 km to kosmos. Takie "pieszczenie" się z akumulatorem sprawi, że on podziękuje nam swoją trwałością i brakiem spadku pojemności - ci, którzy wyjeźdżają akku do odcinki zdążą już 3 pakiet wymienić, podczas gdy nasz będzie miał wciąż 80-90% pojemności początkowej :-) Uważam, że spokojnie można osiągnąć deklarowany, maksymalny zasięg 50 km (na 1 biegu), choć zdecydowanie nie polecam ze względu na zarzynanie akumulatora.

Czy ta recenzja była pomocna?

Przeglądasz “Hulajnoga elektryczna Motus Pro 8.5 500W 40km/h”


.png .jpg .gif

This website use cookies to ensure you get the best experience on our website.Privacy Policy

Zaloguj się

Menu

Twój koszyk

Nie ma więcej produktów w koszyku