Hulajnoga elektryczna RUPTOR R6 | 2x800W 17.5Ah 48V
5 999,00 zł
Produkt NOWY - możliwe lekkie rysy i odpryski. Zdjęcia poglądowe możesz zobaczyć na dole strony produktu.
Przebieg 0km
- Gwarancja 24 miesiące
- Moc silnika 2x800W
- Zasięg około 55KM
- Bateria 17.5Ah
Hulajnogi są po przeglądzie zerowym gotowe do drogi!
Specyfikacja techniczna
Moc silnika | 2x800W |
---|---|
Pojemność baterii | 17.5Ah |
Napięcie baterii | 48 V |
Koła | 10.0 Cal |
Maksymalny zasięg | Około 55km |
Rodzaj hamulca | 2x Tarczowy |
Maksymalne obciążenie | 150 Kg |
Typ silnika | Bezszczotkowy |
Wodoodporność | IP54 |
Moc silnika | 2x800W |
---|---|
Pojemność baterii | 17.5Ah |
Napięcie baterii | 48 V |
Koła | 10.0 Cal |
Maksymalny zasięg | Około 55km |
Rodzaj hamulca | 2x Tarczowy |
Maksymalne obciążenie | 150 Kg |
Typ silnika | Bezszczotkowy |
Wodoodporność | IP54 |
Recenzje
Ocena przedmiotu
5
średnia na podstawie
2
oceny.
Dobry sprzęt
Kupiłem w kolorze czarnym, zastanawiałem się nad wersją z jednym silnikiem, ale po komentarzach na grupie zdecydowałem się na wersję dwusilnikową i nie żałuję. Moc jest, wygoda jest, polecam
Czy ta recenzja była pomocna?
Ruptor R6 - mocarna bestia
Pierwsze kilometry na R6 za mną. :-) Na początek najważniejsze - jak ktoś się waha czy brać R3 czy R6 to powiem tak: warto dopłacić ten 1000 PLN i brać R6. Na 2 silnikach jest mega. Przyśpieszenie wyrywa ręce, miny przechodniów i kierowców na światłach - bezcenne. :-D Choć i na jednym, tylnym silniku, hulajka jest dynamiczna i dobrze przyśpiesza. Jednak drugi silnik robi kolosalną robotę. Kolejna, jak dla mnie, rzecz NAJWAŻNIEJSZA - R6 ma hamowanie odzyskowe lub, jak zwał tak zwał, hamulec elektryczny! Ma na 100%, bo sprawdziłem. Lekkie naciśnięcie klamki hamulca przedniego lub tylnego aktywuje hamulec elektryczny. Jego siła hamowania zaskakuje - nie sprawdziłem jeszcze tego, ale chyba hamują oba silniki. Zatem klocki hamulcowe i tarcze będą miały bardzo długie życie. W ogóle dziś nie użyłem hamulców mechanicznych. Po przejechaniu 16 km bateria ma wciąż 60% (akumulator naładowany pierwszy raz na 100% - 54.5V, rozładowany do 49.6V). Z obliczeń wychodzi, żę 1 km jazdy to rozładowanie akumulatora o 0.3 V, czyli 0.3V/km lub 3.2 km/V. Jazda spokojna, 90% na jednym silniku. Prędkość, ze względu na temperaturę i warunki na dworze (1-2 st C) 20-25 km/h. Sporadycznie leciałem 37 km/h. Kolejny, cieplejszy, dzień testów to już śmielsze używanie obu silników. Jest ostro. Przy dwóch robi się z tego wściekły sprzęt. Przyśpieszenie bardzo odczuwale. Czy pod górkę czy po płaskim - jest tak samo wściekle. Można zawstydzać słabsze auta i każdy skuter. ;-p Dystans 13.7 km, napięcie początkowe 52.8V, końcowe 48.8V. Czyli prawie optymalny zakres pracy akumulatora dla max trwałości. Idealny zakres byłby w zakresie max 51.5 - min 46.5V. Masa kierowcy - 76 kg. Na plus zasługują tryby jazdy (pieszy, eco/komfort, standard, turbo), którym można przypisać max prędkość w apce. Hulajka łagodnie przyśpiesza w trybach eco/komfort i standard, natomiast w trybie turbo należy delikatniej obchodzić się z manetką - lekkie naciśnięcie powoduje mocne rwanie do przodu. Na uwagę zasługuje na pewno zawieszenie + 10 calowe koła, taka kombinacja bardzo poprawiła komfort jazdy w porównaniu do poprzedniego Motusa 8.5 Pro. Masa hulajnogi to wada (przy wnoszeniu, podnoszeniu) i zaleta (stabilna podczas jazdy). Wymiary + jej masa sprawiają, że jazda jest stabilna, przyjemna i komfortowa. Ze względu na wysokość podestu trochę trzeba się oswoić z jazdą, dziwnie się czułem mając głowę na takiej wysokości. Na pewno nie jest to hulajnoga dla początkujących czy też jako pierwsza hulajnoga. Sprzęt wymaga doświadczenia w jeździe. Na pewno motocykliści będą zadowoleni, technika przeciwskrętu + przyśpieszanie w zakręcie bardzo pomaga w okiełznaniu bestii i czyni ją zwinną i posłuszną. Podsumowując: Zalety: kapitalne osiągi na 2 silnikach, komfort jazdy, bardzo skuteczne hamulce, zawieszenie, stabilność jazdy, apka na smartfona podająca wiele przydatnych danych. Warto wspomnieć o osiągach na 2 silnikach - przyśpieszenie bardzo mocne, hulajnoga przyśpiesza bardzo ostro, każdy ruch manetką to agresywne wyrwanie do przodu, praktycznie do 45-50 km/h rwie jak szalona. I nie ważne czy teren płaski czy wzniesienie. Rwie ostro. Można zawstydzać co słabsze auta i większość 125 ccm 4T. Wady: Wyłączanie się hulajnogi podczas ładowania - nie mam jak monitorować napięcia akumulatora, więc co jakiś czas muszę odłączać wtyczkę, uruchamiać, wchodzić w apkę i sprawdzać napięcie. Tym, którzy nie dbają o akumulator i zawsze ładują do 100% nie będzie to wadzić, ale mi wadzi bardzo. Ponadto w apce jest błąd w opisie parametrów - prąd opisany jako "napięcie", a napięcie jako "voltaż". Dla mnie, elektryka, to nie do przyjęcia. Apka mogłaby też mieć rejestrację parametrów jazdy i elektrycznych (wykres napięcia akumulatora, prądu, mocy itd), aby po jeździe sobie przeanalizować. Podsumowując - sprzęt udany, bardzo komfortowy, o kapitalnych osiągach. Robi wrażenie na ulicy. Wady są do pominięcia. Przy cenie poniżej 5k brać!