Hulajnoga elektryczna RUPTOR R6 | 2x800W 17.5Ah 48V

4 999,00 zł 7 199,00 zł

W zestawie z hulajnogą elektryczną jedyne 99 zł!
Przegląd zerowy to nic innego jak pierwsze badanie techniczne! Podczas tego badania wykonywany jest szereg kontroli i regulacji, po to, aby mieć pewność, że hulajnoga, która trafi w Twoje ręce jest dobrze wyregulowana. Czas wykonania usługi do 7 dni roboczych.
Dzięki takiemu przeglądowi masz pewność, że od razu po otrzymaniu przesyłki możesz bezpiecznie śmigać na swojej hulajnodze.
Jeśli nie chcesz szybko kończyć hulajnogowego sezonu możesz wykupić dodatkowe uszczelnienie swojego sprzętu. Dzięki temu twoja hulajnoga elektryczna będzie miała podwyższoną odporność na zachlapania i bez obaw będziesz mógł korzystać z niej nawet w deszczu. Czas wykonania usługi do 7 dni roboczych.
Zamów do 14:00 i odbierz jutro!
Kolor

Produkt NOWY - możliwe lekkie rysy i odpryski. Zdjęcia poglądowe możesz zobaczyć na dole strony produktu.

Przebieg 0km

- Gwarancja 24 miesiące
- Moc silnika 2x800W
- Zasięg około 55KM
- Bateria 17.5Ah

Hulajnogi są po przeglądzie zerowym gotowe do drogi!

Inni klienci kupili również

Opis

Ruptor R6 -
Dwusilnikowy
dominant

Jesteś fanem szybkiej jazdy? Jeśli tak, to mamy dla Ciebie coś w sam raz! Prawdziwą bestię na dwóch kółkach. Niekwestionowanego króla miejskiej dżungli. Jednym słowem: Ruptora R6.

POZNAJ NASZYCH DRAPIEŻNIKÓW

Nie musimy mówić, że jest on jedyny w swoim rodzaju. To widać na pierwszy rzut oka. Możemy Ci zagwarantować, że moc, która bije z designu, idealnie przekłada się na power, jaki poczujesz podczas jazdy.

Hulajnoga nie dla wszystkich

A na pewno nie dla osób o słabych nerwach! Dlaczego? Bo Ruptor R6 też do słabych nie należy. Dzięki temu niestraszni są mu kierowcy, którzy mają 2 metry wzrostu lub 150 kg wagi. Ten zawodnik może się zmierzyć praktycznie z każdym! Aby w pełni wydobyć jego potencjał, kierowcy najczęściej wykorzystują go w dwóch celach.

Pierwszy to ekstremalne wycieczki, na których moc jest kluczowym elementem powodzenia.

Drugim jest miejska jazda, podczas której liczy się styl i wyróżnienie w tłumie.

A Ty, do czego wykorzystasz drapieżny wygląd i charakter Ruptora?

Dominant na zewnątrz

Obok Ruptora R6 nie można przejść obojętnie. Niezależnie od tego, czy jesteś fanem elektromobilności, czy nie. Ten drapieżnik po prostu przyciąga wzrok! Zwłaszcza gdy dobierzesz odpowiedni kolor pod swój styl i gust!

Elegancka, matowa czerń, tajemnicza miedź, a może wyróżniająca się soczysta zieleń? Wszystko zależy od tego, jakie wrażenie chcesz wywoływać wśród zazdrosnych kierowców “zwykłych” hulajnóg!

Prawdziwa bestia w środku

Nie tylko z wyglądu! Bo tak naprawdę jego prawdziwe oblicze widać… w środku.

Model R6 wyposażony jest w wahaczowo-amortyzowane przednie i tylne koło. Dzięki temu unikniesz bólu nadgarstków i kolan, a do tego bez większych problemów pokonasz mniejsze przeszkody i nierówności.

Bo jak inaczej nazwać maszynę, która posiada aż dwa silniki (z przodu i z tyłu), a każdy z nich o potencjale 800 W?! Możesz się zastanawiać, czy tak mocny napęd nie sprawia, że Ruptor jest trudny do okiełznania. Ale spokojnie. Zadbaliśmy o to, by wraz z mocą - szedł też komfort.

Dusza drapieżnika

Czy to wszystko? Oczywiście, że nie. Żeby zapewnić maksimum wrażeń - nie możemy zapomnieć o udogodnieniach. Dlatego dołożyliśmy kilka elementów, które dodały jeszcze większego kopa.

.01

Wyświetlacz

Widoczna na nim temperatura sterownika pozwoli Ci monitorować stan pojazdu. Działa to na tej samej zasadzie, co ciśnienie turbosprężarki w samochodach sportowych.

.02

Tryb „pieszy”

Chcesz złapać chwilę oddechu? A może dotrzymać kroku partnerce lub przyjacielowi? Zero problemu! Po włączeniu tej nowatorskiej funkcji Ruptor utrzyma prędkość między 1 a 5 km na godzinę oraz włączy światła awaryjne.

.03

Aplikacja

Tak. Ruptor posiada dedykowaną aplikację, dzięki której możesz wykonać mnóstwo czynności. Między innymi sprawdzić stan hulajnogi (przebieg, stan baterii itd.) czy dopasować jej ustawienia pod swoje potrzeby (decydując, jaka ma być prędkość na poszczególnych biegach). Możesz również zablokować ją w trakcie postoju. Hulajnoga wtedy nie da się wyłączyć. Brzmi dobrze? To teraz prawdziwa bomba, której nie znajdziesz nigdzie indziej! Koła z silnikami są zablokowane elektronicznie, a w razie próby ruszenia odzywa się alarm!

Aplikacja RUPTOR do pobrania na Google Play lub w App Store

aplikacja na Android

aplikacja na iOS

Dziki, ale odpowiedzialny

Drapieżnie, nie musi oznaczać niebezpiecznie. Chcemy, żeby podbijanie szos było bezpieczne dla Twojego zdrowia.

Zadbaliśmy o to, montując tarczowe hamulce zarówno z przodu, jak i z tyłu.

Dodatkowo, podczas hamowania, automatycznie włącza się światło ostrzegawcze, które zasygnalizuje innym uczestnikom ruchu - co planujesz.

W tym samym celu zamontowaliśmy migacze, które poinformują wszystkich o Twoich zamiarach!

Pokaż pazur!

Ruszając w trasę - poczujesz, że jedziesz na prawdziwej bestii. Taka właśnie jest jazda na Ruptorze. Pełna wrażeń, emocji i adrenaliny. Przy czym, dzięki licznym zabezpieczeniom i pancernej konstrukcji jest ona bardzo komfortowa i pewna. To właśnie wyróżnia ten pojazd na tle konkurencji.

GOTOWY NA DZIKĄ JAZDĘ?

Jeżeli szukasz mocnych wrażeń i chcesz doświadczyć pełnego spektrum miejskiej (i nie tylko) elektromobilności, to Ruptor R6 jest strzałem w dziesiątkę. Pod jednym warunkiem… że uda Ci się go okiełznać.

Gotowy na jazdę?

Lepiej się upewnij! Nie każdy może poskromić taką bestię, jaką jest Ruptor! Jeżeli chcesz doświadczyć na własnej skórze siłę 2 silników o mocy 800 W, bezpieczeństwo tarczowych hamulców, innowacyjnej aplikacji i pancernej konstrukcji - to jesteś w dobrym miejscu. A właściwie, to o krok od tego, by pokazać swój charakter za pomocą jedynej w swoim rodzaju hulajnogi elektrycznej. Gdy inni jeżdżą Smartem, Ty wsiądź na Harleya! Gotowy na dziką jazdę?

KUP TERAZ SWOJEGO DRAPIEŻNIKA

Specyfikacja techniczna

Moc silnika2x800W
Pojemność baterii17.5Ah
Napięcie baterii48 V
Koła10.0 Cal
Maksymalny zasięgOkoło 55km
Rodzaj hamulca2x Tarczowy
Maksymalne obciążenie150 Kg
Typ silnikaBezszczotkowy
WodoodpornośćIP54
Specyfikacja techniczna
Moc silnika2x800W
Pojemność baterii17.5Ah
Napięcie baterii48 V
Koła10.0 Cal
Maksymalny zasięgOkoło 55km
Rodzaj hamulca2x Tarczowy
Maksymalne obciążenie150 Kg
Typ silnikaBezszczotkowy
WodoodpornośćIP54
Recenzje(2)

Recenzje

Ocena przedmiotu
5 średnia na podstawie 2 oceny.

Paweł Garbera 2022-11-23

Ruptor R6 - mocarna bestia

Pierwsze kilometry na R6 za mną. :-) Na początek najważniejsze - jak ktoś się waha czy brać R3 czy R6 to powiem tak: warto dopłacić ten 1000 PLN i brać R6. Na 2 silnikach jest mega. Przyśpieszenie wyrywa ręce, miny przechodniów i kierowców na światłach - bezcenne. :-D Choć i na jednym, tylnym silniku, hulajka jest dynamiczna i dobrze przyśpiesza. Jednak drugi silnik robi kolosalną robotę. Kolejna, jak dla mnie, rzecz NAJWAŻNIEJSZA - R6 ma hamowanie odzyskowe lub, jak zwał tak zwał, hamulec elektryczny! Ma na 100%, bo sprawdziłem. Lekkie naciśnięcie klamki hamulca przedniego lub tylnego aktywuje hamulec elektryczny. Jego siła hamowania zaskakuje - nie sprawdziłem jeszcze tego, ale chyba hamują oba silniki. Zatem klocki hamulcowe i tarcze będą miały bardzo długie życie. W ogóle dziś nie użyłem hamulców mechanicznych. Po przejechaniu 16 km bateria ma wciąż 60% (akumulator naładowany pierwszy raz na 100% - 54.5V, rozładowany do 49.6V). Z obliczeń wychodzi, żę 1 km jazdy to rozładowanie akumulatora o 0.3 V, czyli 0.3V/km lub 3.2 km/V. Jazda spokojna, 90% na jednym silniku. Prędkość, ze względu na temperaturę i warunki na dworze (1-2 st C) 20-25 km/h. Sporadycznie leciałem 37 km/h. Kolejny, cieplejszy, dzień testów to już śmielsze używanie obu silników. Jest ostro. Przy dwóch robi się z tego wściekły sprzęt. Przyśpieszenie bardzo odczuwale. Czy pod górkę czy po płaskim - jest tak samo wściekle. Można zawstydzać słabsze auta i każdy skuter. ;-p Dystans 13.7 km, napięcie początkowe 52.8V, końcowe 48.8V. Czyli prawie optymalny zakres pracy akumulatora dla max trwałości. Idealny zakres byłby w zakresie max 51.5 - min 46.5V. Masa kierowcy - 76 kg. Na plus zasługują tryby jazdy (pieszy, eco/komfort, standard, turbo), którym można przypisać max prędkość w apce. Hulajka łagodnie przyśpiesza w trybach eco/komfort i standard, natomiast w trybie turbo należy delikatniej obchodzić się z manetką - lekkie naciśnięcie powoduje mocne rwanie do przodu. Na uwagę zasługuje na pewno zawieszenie + 10 calowe koła, taka kombinacja bardzo poprawiła komfort jazdy w porównaniu do poprzedniego Motusa 8.5 Pro. Masa hulajnogi to wada (przy wnoszeniu, podnoszeniu) i zaleta (stabilna podczas jazdy). Wymiary + jej masa sprawiają, że jazda jest stabilna, przyjemna i komfortowa. Ze względu na wysokość podestu trochę trzeba się oswoić z jazdą, dziwnie się czułem mając głowę na takiej wysokości. Na pewno nie jest to hulajnoga dla początkujących czy też jako pierwsza hulajnoga. Sprzęt wymaga doświadczenia w jeździe. Na pewno motocykliści będą zadowoleni, technika przeciwskrętu + przyśpieszanie w zakręcie bardzo pomaga w okiełznaniu bestii i czyni ją zwinną i posłuszną. Podsumowując: Zalety: kapitalne osiągi na 2 silnikach, komfort jazdy, bardzo skuteczne hamulce, zawieszenie, stabilność jazdy, apka na smartfona podająca wiele przydatnych danych. Warto wspomnieć o osiągach na 2 silnikach - przyśpieszenie bardzo mocne, hulajnoga przyśpiesza bardzo ostro, każdy ruch manetką to agresywne wyrwanie do przodu, praktycznie do 45-50 km/h rwie jak szalona. I nie ważne czy teren płaski czy wzniesienie. Rwie ostro. Można zawstydzać co słabsze auta i większość 125 ccm 4T. Wady: Wyłączanie się hulajnogi podczas ładowania - nie mam jak monitorować napięcia akumulatora, więc co jakiś czas muszę odłączać wtyczkę, uruchamiać, wchodzić w apkę i sprawdzać napięcie. Tym, którzy nie dbają o akumulator i zawsze ładują do 100% nie będzie to wadzić, ale mi wadzi bardzo. Ponadto w apce jest błąd w opisie parametrów - prąd opisany jako "napięcie", a napięcie jako "voltaż". Dla mnie, elektryka, to nie do przyjęcia. Apka mogłaby też mieć rejestrację parametrów jazdy i elektrycznych (wykres napięcia akumulatora, prądu, mocy itd), aby po jeździe sobie przeanalizować. Podsumowując - sprzęt udany, bardzo komfortowy, o kapitalnych osiągach. Robi wrażenie na ulicy. Wady są do pominięcia. Przy cenie poniżej 5k brać!

Czy ta recenzja była pomocna?

- 2022-09-16

Dobry sprzęt

Kupiłem w kolorze czarnym, zastanawiałem się nad wersją z jednym silnikiem, ale po komentarzach na grupie zdecydowałem się na wersję dwusilnikową i nie żałuję. Moc jest, wygoda jest, polecam

Czy ta recenzja była pomocna?

Przeglądasz “Hulajnoga elektryczna RUPTOR R6 | 2x800W 17.5Ah 48V”


.png .jpg .gif

This website use cookies to ensure you get the best experience on our website.Privacy Policy

Zaloguj się

Menu

Twój koszyk

Nie ma więcej produktów w koszyku