Hulajnoga elektryczna RUPTOR R3 | 800W 17.5Ah 48V
Produkt NOWY - możliwe lekkie rysy i odpryski. Zdjęcia poglądowe możesz zobaczyć na dole strony produktu.
Przebieg 0km
- Gwarancja 24 miesiące
- Moc silnika 800W
- Zasięg około 55KM
- Bateria 17.5Ah
Hulajnogi są po przeglądzie zerowym gotowe do drogi!
Specyfikacja techniczna
Moc silnika | 800W |
---|---|
Napięcie baterii | 48 V |
Koła | 10.0 Cal |
Maksymalny zasięg | Około 55km |
Rodzaj hamulca | 2x Tarczowy |
Maksymalne obciążenie | 150 Kg |
Waga | 28 kg |
Typ silnika | Bezszczotkowy |
Wodoodporność | IP54 |
Moc silnika | 800W |
---|---|
Napięcie baterii | 48 V |
Koła | 10.0 Cal |
Maksymalny zasięg | Około 55km |
Rodzaj hamulca | 2x Tarczowy |
Maksymalne obciążenie | 150 Kg |
Waga | 28 kg |
Typ silnika | Bezszczotkowy |
Wodoodporność | IP54 |
Recenzje
SUPER
Troche się obawialem bo jednak nie testowane a wiadomo jak to bywa z tymi hulajnogami ale musze przyznac że zrobił na mnie wrazenie. Duzy i wysoko umiejscowiony podest sa sprzyjajace do jazdy po lesie, amortyzacja tez zdała egzamin. W takiej cenie z taka specyfikacja uwazam ze warto!
Skromny ale ...
Określenie skromny nie za bardzo pasuje to przyciągającego wzrok wyglądu Ruptora. Jego charakterystyczne mocne przednie światła przynoszą na myśl wspomnienie o pewnym animowanym bohaterze wall-e. Urządzenie jest duże a podest umieszczony na tyle wysoko, że zapewnia możliwość bezpiecznego widoku wokół hulajnogi. Szeroka ,regulowana kierownica umieszczona na wysokości 127 cm pomaga w stabilnym prowadzeniu raptorka. O mocnych przednich lampach ,już wspomniałem ,wspomnę tylko o dwu funkcyjnej tylnej lampce ,migającej podczas hamowania ,oraz kpl. kierunkowskazów umieszczonych na spodzie podestu. Dodatkowo boki podestu są podświetlone paskami led w kolorze zimno-białym. Jeśli już mowa o hamulcach, mamy zamontowane 140 mm tarcze z mechanicznymi zaciskami. Razem z 10 calowymi oponami zapewniają pewną siłę i przyczepność nawet podczas awaryjnego hamowania. Zawieszenie typu C z przodu na sprężynie, tył typowy wahacz wleczony podparty elementem ze sprężyną. Górne mocowanie tylnego amortyzatora stanowi jednocześnie solidny podnóżek .Za kontakt urządzenia z człowiekiem odpowiada ,centralnie umieszczony duży wyświetlacz podający tryby jazdy ,prędkość aktualna ,maksymalną ,licznik km wycieczki ( ogólny jest dostępny tylko w aplikacji) temperaturę sterownika ,poziom baterii oraz dodatkowe funkcje ,jak załączenie oświetlenia czy komunikacje bt z aplikacją. Aplikacja umożliwia zmianę kilku parametrów w tym ,załączenie tempomatu ,ustawnie jego zakresu działania ,czy załączenie startu zerowego. Aspekt bezpieczeństwa ma zapewnić podwójna sygnalizacja dzwonikem mechanicznym i buzerem wbudowanym zapewne w przednie lampy. Zasięg jeszcze nie był testowany ale wieczorne jazdy podpowiadają ,ze realnie przy 100 kg zawodniku bedzie to okolica 40 km.
Bestia
Powiem tak, zaryzykowałem i zamówiłem, choć nie byłem pewny czy się sprawdzi, ale jest naprawdę niezły. Wymienię zalety: - amortyzacja, nie mam wielkiego porównania, ale jazda jest 100 razy bardziej komfortowa niz miejskimi - swiatła, dobrze oświetlają, a czytałem, że w wielu hulajnogach jest to problem + hulajnoga ma kierunkowskazy co jest mega na plus - wygląd, na prawdę kolor miedziany jest wart uwagi, jeżdżę nim dopiero od tygodnia, a na pasach już kilka osób zwróciło na niego uwagę Jeśli ktoś się waha, to nie ma co. Produkt w świetnej cenie, a żadnych wad czy rys nie znalazłem :)