Hulajnoga elektryczna Dualtron CITY 60V 25Ah LG
- Gwarancja 24 miesiące
- Maksymalny zasięg 90km*
- Moc silnika 4000W
- Hydrauliczne hamulce tarczowe przednie i tylne + ABS
*w zależności od wagi użytkownika i warunków jazdy
Karta danych
Moc silnika | 4000W |
---|---|
Pojemność baterii | 25Ah |
Napięcie baterii | 60V |
Maksymalny zasięg | 90km |
Amortyzacja | 9-stopniowy system zawieszenia, przód i tył |
Rodzaj hamulca | Hamulec hydrauliczny+160 mm tarcza |
Maksymalne obciążenie | 120 Kg |
Waga | 41,2kg |
Opony | Opona szosowa 15 cali |
Czas ładowania | 14h |
Wyświetlacz | LCD |
Wymiary urządzenia | 1570x615x1270mm |
Maksymalny kąt jazdy | 20° |
Światła | LED |
Materiały wykonania | Rama i rękojeść aviavion - stop kutego aluminium 6082-T6, ultralekkie włókno węglowe, trzon: SCM440 okładki polipropylenowe |
Recenzje
Opinie nie są weryfikowane pod kątem tego, czy pochodzą od osób, które faktycznie zakupiły lub korzystały z produktu.
Recenzja o hulajce
Miałem przyjemność kupić te hulajnoge w promocji za 10000,wiec zaoszczędziłem ponad 5000,bylo warto z kilku powodów. Kupiłem ja bo tym razem postawiłem na najwyższa jakoś i klasę premium. Moje wcześniejsze doświadczenia z 2 hulajkami były koszmarne szczególnie z Ultronem serii t128, stąd decyzja j. w. Zakup i obsługa w 7Way super. Wybrałem ten model ze względu na jego wygląd, stylizacje, rozmiary, proporcje, wyposażenie i przepiękne 15 calowe alufelgi, żadna hulajka takich nie ma Jazda wspaniała, jeśli chodzi o prowadzenie nie ma schimmy, choć jechałem prawie 75km/h, nic nie trzeszczy, nie tłucze, zawieszenie elastomerowe wybiera idealnie cichutko, hamulce świetne z e- ABS, ja jednak go wyłączyłem, nieprzyjemne wibracje.jednak Dec dla mnie nie do końca wygodny, tutaj za wzór stawiam Ultrona t128 plus, b. szeroki długi Dec pozwalał na zmianę ustawiania nóg i pozycji, na Dualtronie czuje się nieswoja, muszę uważać gdzie stawiam stopy. Dualtron ma inny system Eco i turbo jazdy, tutaj zawsze ciągną dwa silniki, różnica dot. tylko prędkości, nie wyczuwam różnicy w sile ciagu, tutaj bym dyskutował co lepsze tradycyjny rozdział żółty klawisz Eco i turbo na jednym silniku + klawisz czerwony z dwoma silnikami, czy to co mam teraz, myślę że jednak tradycyjny jest bardziej Eco, w końcu praca jednego silnika zamiast dwóch daje różnice, możliwe że jest jakieś elektroniczne sterowania i wychodzi na to samo, ale tego nie wiem. Włączenie świateł powoduje że zaczynają świecić napisy dualtron na błotnikach, bokach hulajki i pod spodem, w formie różnokolorowej, pływającej, można to konfigurować na różne sposoby pilotem. Hamulce są firmy Zoom hydrauliczne ich włączenie odłącza silniki od baterii, oszczędzanie energii. Opinie wystawiam na podstawie 70 km przebiegu, tak prawda jest on niewielki, ale moje wcześniejsze hulajki a były to xtron x10 pro i Ultron t128 plus już dostały pierwszych usterek, szczególnie Ultron t128 plus hulajka piękna, potężna, mocna, ale b. awaryjna. Pozdrawiam jacek
Opinia o dualtron city
Witam mam przyjemność posiadać te hulajke, kupiona właśnie w 7 Way w promocji i przeglądem zerowym oraz odblokowaniem gratis. Za hulajke zapłaciłem 10000 teraz promocja już się skończyła, ale dla chętnych podaję że w Decathlonie one są po 10999 śpieszcie się ci co są chętni, bo jest ona fantastyczna, jak chodzi o jakoś, wygląd, prowadzenie, hamulce, wyposażenie i rozmiary. Każdy szczegół jest dopracowany np na czarnych deklach silników wypukłe laserowo wycięte srebrne napisy MiniMotors single 1999 nazwa fabryki najlepszego producenta hulajnog na świecie. Przepiękna rama hulajnogi z potrójnym rurowym mocowaniem zawieszenia przedniego, 15 calowe koła alufelgi z tarczami 160mm i hamulcami hydraulicznymi i e ABS doładowywanie baterii w trakcie hamowania, oświetlenie przód 4 ledy, tył 2 i światła stop i kierunkowskazy ponadto po włączeniu oświetlenia cała hulajnoga staje się na kolorowo świecącym neonem, świeca błotnik tylny, dec, wachacze, sztyca, jest pilot do ustawiania kolorów, trybów świecenia. Hulajnoga w czasie jazdy jest perfekcyjna, nic się nie tłucze nic nie hałasuje, zawieszenie elastomerowe świetnie wybiera nierówności, jechałem 75km/h kompletny brak efektu shimmy, doskonale prowadzenie przedniego koła, hamulce świetne ja wyłączyłem e ABS, jeżdżę też bez włączonego tempomatu. Są jednak pewne uwagi miałem wcześniej Ultrona t128 plus hulajnoga również b. duża i miała dec dużo wiekszy, w dualtronie tutaj muszę uważać gdzie stawiam stopy. Druga sugestia z mojej strony to uważam że tylna opona powinna być szersza z 2.5 na 3 cale. W motocyklach tak jest i tylny blotnik trochę skrócony. To poprawiłoby jeszcze bardziej piękno tej hulajki i dodało rasowego wyglądu tylu. Pozdrawiam