FAQ
Poniżej znajdziesz odpowiedzi na wszystkie najczęściej pojawiające się pytania.
Wysyłka i dostawa
Zamówienia dostępnych produktów realizujemy zazwyczaj w 24h, a czas dostawy przez kuriera wynosi zazwyczaj do 2 dni roboczych. W przypadku przedsprzedaży produktów, czas wysyłki może się wydłużyć.
Na terenie Polski dostawa jest darmowa dla zamówień powyżej 100 zł, przy wysyłce za granicę koszt przesyłki ustalany jest indywidualnie. Jeśli chcesz, żebyśmy wysłali Twoją hulajnogę za granicę napisz do nas: sklep@7way.pl
Zamówienia wysyłane są firmą kurierską DHL lub InPost. Ze względu na duże gabaryty hulajnogi nie mogą być wysłane paczkomatem InPost.
Wysyłka za granicę jest możliwa, w celu ustalenia szczegółów napisz do nas na maila: sklep@7way.pl
Tak, po finalizacji zamówienia wyślemy e-mail w którym będzie znajdować się link do śledzenia przesyłki.
Tak, przesyłka jest ubezpieczona na kwotę urządzenia.
Bardzo nam przykro, że Twoja przesyłka dotarła uszkodzona. Mamy nadzieję, że z hulajnogą jest wszystko w porządku. Pamiętaj, że zawsze masz prawo sprawdzić zawartość paczki w obecności kuriera. Jeśli sprzęt uległ uszkodzeniu, niezwłocznie skontaktuj się z nami. Wypełnij protokół szkody i prześlij nam na maila, a my wymienimy urządzenie. Poniżej znajdziesz informacje jak postępować w przypadku uszkodzenia przesyłki: DHL i Inpost
Zamówienie
Jeśli chcesz złożyć zamówienie telefonicznie zadzwoń na infolinię na numer: 12 612 67 71.
Jeśli jesteś zainteresowany zamówieniem większej ilości hulajnóg lub współpracą B2B napisz do nas na adres: b2b@barelpoland.com
Płatności
W naszym sklepie internetowym są dostępne 4 formy płatności:
Płatność Blik
Płatność kartą
Płatność u kuriera odliczoną kwotą
PayU- Raty 0%
Jeśli płatność się nie powiodła, złóż nowe zamówienie, a to nieopłacone zostanie anulowane.
Jasne, podczas składania zamówienia, wypełnij odpowiednie rubryki – Podaj NIP, nazwę firmy i wszystkie dane kontaktowe. Dbamy o środowisko, dlatego wszystkie nasze faktury wysyłane są na adres, który podasz podczas składania zamówienie
Jak najbardziej, napisz maila na adres sklep@motusxd.pl, w tytule maila wpisz KOREKTA FAKTURY NR (podaj numer faktury), zajmiemy się Twoją sprawą jak najszybciej.
Raty 0%
Przy zakupie naszej hulajnogi masz możliwość skorzystania z rat. Są one realizowane niezależnie od nas, za obsługę płatności odpowiada system PayU.
1. Należy w koszyku wybrać opcję systemu płatności PayU, a następnie ,,Raty". Zostaniesz przekierowany na stronę banku, gdzie należy wypełnić wniosek kredytowy. Płatność ratalna jest realizowana przez aktualnych partnerów PayU. Aby skorzystać z płatności ratalnej nie musisz posiadać konta w żadnym z tych banków.
2. Po złożeniu wniosku trafia on do analizy do banku, a mailowo otrzymujesz potwierdzenie złożenia wniosku.
3. Po weryfikacji w banku otrzymujesz umowę kredytową do akceptacji. Koszt kredytu zależy od aktualnej oferty banku, przy akceptacji umowy zostaniesz poinformowany o całkowitym koszcie.
4. Po zaakceptowaniu umowy otrzymasz od nas wiadomość z potwierdzeniem otrzymania płatności, co jest jednoznaczne z rozpoczęciem realizacji Twojego zamówienia.
Decyzję o udzieleniu kredytu podejmuje bezpośrednio Bank. Korzystamy z usługi zewnętrznej firmy PayU i nie mamy wpływu na decyzję banku.
Zwroty i reklamacje
Na zwrot wszystkich zakupionych towarów masz 14 dni bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów innych niż przewidziane przez przepisy prawa.
Aby odstąpić od umowy zakupu, zapakuj swoją hulajnogę i wyślij na adres: Barel Poland ul.Kolejowa 138, 28-500 Kazimierza Wielka z dopiskiem ZWROT. Zwrot pieniędzy zostanie wykonany w ciągu 14 dni na konto, z którego została dokonana płatność za zamówienie. W przypadku płatności gotówką wyślij maila na adres: sklep@7way.pl.
Bardzo przepraszamy za pomyłkę!
Możesz zwrócić hulajnogę na adres:
Barel Poland Sp. z o.o.
ul.Kolejowa 138,
28-500 Kazimierza Wielka
z dopiskiem ZWROT I skontaktuj się z nami w celu wyjaśnienia sprawy.
Reklamacje możesz zgłosić poprzez formularz na stronie naszego oficjalnego serwisu RgMedia: https://rgmedia.pl/zglos-naprawe/
RgMedia to nasz oficjalny serwis, który wszystkie naprawy w ramach gwarancji i rękojmi wykonuje bezpłatnie. Pamiętaj jednak, że nie wszystkie uszkodzenia podlegają gwarancji. Na przykład pęknięta opona nie podlega reklamacji, ponieważ jest to część eksploatacyjna.
Wszystkie szczegółowe informacje na temat gwarancji znajdziesz w karcie gwarancyjnej swojej hulajnogi. Serwis przed podjęciem naprawy skontaktuje się z Tobą i poinformuje Cię o statusie reklamacji i ewentualnych kosztach. Jeśli nie zgadzasz się z ekspertyzą serwisu możesz odmówić odpłatnej naprawy.
Serwis i naprawy
Naszym oficjalnym serwisem, z którym współpracujemy jest RgMedia. Wszystkie naprawy w ramach gwarancji i rękojmi wykonują bezpłatnie.
Wszystkie dostępne części zamienne do naszych hulajnóg, takie jak opony czy dętki, znajdziesz tutaj.
Aby skontaktować się z naszym oficjalnym serwisem wejdź na stronę RG Media Sp z o.o.: https://rgmedia.pl/.
Numer telefonu: +48 41 306 74 75
Adres e-mail: serwis@rgmedia.pl
Nasz serwis wykonuje wszystkie naprawy w ramach gwarancji i rękojmi bezpłatnie!
Nasz oficjalny serwis RG Media Sp z o.o. znajduje się w Kazimierzy Wielkiej, przy ulicy Kolejowej 132.
Serwis jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00, infolinia jest czynna od godziny 9:00.
Jeśli masz jakieś pytania dotyczące naprawy swojej hulajnogi lub chcesz dopytać czy Twoja usterka obejmuje bezpłatną naprawę w ramach gwarancji lub rękojmi, możesz skontaktować się z nimi w tych godzinach.
Skontaktuj się z nami lub z naszym oficjalnym serwisem. Postaramy się pomóc.
Jeśli uszkodzenie jest poważne, możesz wysłać swoją hulajnogę od razu na ekspertyzę do serwisu. Jeśli uszkodzenie nie było mechaniczne i obejmuje je gwarancja lub rękojmia, serwis wykona naprawę bezpłatnie.
W przypadku uszkodzeń, które podlegają gwarancji lub rękojmi, nasz oficjalny serwis RG Media Sp z o.o. wykonuje naprawy bezpłatnie.
Jeśli uszkodzenie było mechaniczne i nie podlega gwarancji i chcesz poznać szczegółowy cennik usług serwisowych, skontaktuj się bezpośrednio z serwisem: serwis@rgmedia.pl lub +48 41 306 74 75
Serwis często wycenia uszkodzenia indywidualnie. Zawsze po wstępnej ekspertyzie hulajnogi dokonują wyceny i kontaktują się z klientem, aby potwierdzić, czy zgadza się na odpłatną naprawę.
Kontakt
Napisz do nas na maila: sklep@7way.pl lub zadzwoń na numer: 12 612 67 71. Możesz skorzystać też z czatu na naszej stronie internetowej.
Aby usprawnić kontakt i przyspieszyć realizację Twojego problemu, dokładnie opisz w wiadomości: czego dotyczy sprawa, jakiego modelu, jaki jest numer zamówienia i zostaw do siebie jakiś kontakt.
Pamiętaj jednak, że pracujemy od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:00 do 15:00.
Formularz kontaktowy
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy zamieszczony poniżej. Postaramy się odpowiedzieć najszybciej jak to możliwe. Pamiętaj jednak, że pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 15:00.